پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

اختصاصی: «پاورچین» روی آنتن آی‌فیلم

با پایان یافتن پخش سریال «مرد هزار چهره»، مجموعه خاطره‌انگیز «پاورچین» جایگزین آن می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «پاورچین» به کارگردانی مهران مدیری از چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. این مجموعه جایگزین سریال «مرد هزار چهره» خواهد شد که پخش آن طی این شب‌ها با استقبال خوب مخاطبان آی‌فیلم همراه بوده است.

"فرهاد" یک برره‌ای است که سال‌ها قبل برای تحصیل از برره به تهران آمده و با "مهتاب" ازدواج می‌کند و داماد سرخانه می‌شود. او که ذاتاً فردی چاپلوس است، از همین طریق در یک شرکت مهندسی ساختمان مشغول کار شده و به تدریج جای مدیر قبلی بخش را اشغال می‌کند. "طغرل" سرایدار خانه به شدت از برره‌ای‌ها متنفر است، اما با این وجود فرهاد به تدریج زمینه حضور برره‌ای‌ها را در خانه فراهم می‌کند و ... .

مهران مدیری مجموعه «پاورچین» را در سال 1381 کارگردانی کرده است. سرپرستی نویسندگان فیلمنامه این سریال را پیمان قاسم‌خانی بر عهده داشته و از جمله بازیگران آن می‌توان به مهران مدیری، جواد رضویان، سحر زکریا، شقایق دهقان، سیامک انصاری، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، وحید میهین‌دوست، سعید پیردوست، ابراهیم آبادی، هادی کاظمی و ... اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، سریال «پاورچین» از چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۵:۰۰ صبح و ۱۳:۰۰ روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

س م / س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید